وکیل کیفری خوب در تهران

حقوق کیفری

حقوق کیفری یا حقوق جنایی یا حقوق جزا ، یک شاخه از حقوق عمومی بوده که به حمایت های دولت از افراد و ارزش های جامعه میپردازد .

این حقوق جامعه را ملزم میسازد که به قوانینی که حقوق کیفری پایه گذاری میکند ، احترام بگذارند . این حقوق به دلیل اجبار به حمایت عموم از ارزشها ، به حقوق ارزشها هم معروف است .

از شاخه های حقوق کیفری ، میتوان به حقوق کیفری عمومی و اختصاصی اشاره کرد .

چرا وکیل کیفری خوب در تهران؟

اصلا چرا باید وکیل کیفری خوب در تهران داشته باشیم؟ وقتی خود میتوانیم کارهای شخصی و حقوقی را پیگیری کنیم چه نیازی به وکیل داریم؟

مسائل حقوقی مسائلی هستند که بسادگی نمیتوان از کنار آنها گذرکرد . اینگونه مسائل نیاز به افراد خبره دارد . پس بنابراین ما نمیتوانیم بدون مشورت با بهترین وکیل ها در تهران کارکشته پیش برویم . زیرا ، ممکن است نتوانیم حق خود را بستانیم یا فرآیند ها رو به کندی برود و همچنین ممکن است خسارات مادی و معنوی متحمل ما شود !

اما یک وکیل کیفری خوب در تهران ، میتواند بهترین راهکارهای حقوقی و کیفری را به شما پیشنهاد دهد ، با کمترین هزینه و صرف وقت اندک میتوانید به مسائل خود رسیدگی کنید و همچنین با تجربه خود میتواند در غیاب شما ، یاری رسان شما باشد .

ویژگی های وکیل کیفری خوب در تهران

ویژگی های وکیل کیفری خوب در تهران

تجربه بالا از ویژگی های بهترین وکیل است

بی شک یک وکیل خوب ، تجربه بالایی در زمینه پرونده های گوناگون دارد . پرونده هایی که اکثرا به ثمر نشسته و توانسته شده که موکل خودرا به حق خود برساند . یک وکیل خوب سابقه پرونده های معروفی را دارد که قفل های بسیار محکم را توانسته با دستان خود باز کند! وکیلی که تعداد پرونده هایی که تقبل کرده و آنهارا به هدف خود رسانده چندین برابر تعدادسال هایی است که درمورد این کار تجربه دارد . بی درنگ ، قطعا موهای خودرا در آسیاب سفید نکرده است!

کنجکاوی و خستگی ناپذیری

یک وکیل کیفری خوب در تهران کنجکاو است! از هر منبعی به دنبال سند است و از هرکسی پرس وجو میکند تا به هدف خود برسد . در بسیاری از شرایط ها  پیش قدم تر از تشکیل پرونده ، سراغ سرنخ های مهم میگردد . این گونه وکلا ، معمولا معروف هستند و شما از هرمحلی که بستر تحقیق او بوده است بپرسید ، بی شک اکثرا او را حداقل به چهره خواهند شناخت . چون اینگونه وکلا ، خستگی ناپذیر هستند و تا به اهداف خود نرسند هیچگاه از پای نخواهند نشست . مطمئن باشید این وکیل ، در دوران دانشجویی خود هم درکسب علم پیشتاز بوده است .

آشنا به قوانین کیفری و قضایی

وکلایی میتوانند با دست پُر در دادگاه حاضر شوند که علاوه بر مستندات دهان پُرکن و فن سخنوری بسیار قوی ، به احکام قضایی هم آشنایی بسیار زیادی داشته و به آنها مانند کف دست خود تسلط داشته باشند . وکیلی که احکام قضایی را در حد معمولی بداند ، نمیتواند به خوبی از آنها بهره وری کند ، فراموش کردن آنها به راحتی آب خوردن است و همچنین ممکن است بازی را در مقابل وکیل مقابل ببازد! کسی که ریز به ریز قوانین را بداند ، میتواند از همان نقطه حریف را فتیله پیچ کند . پس مهم است که چقدر احکام قضایی را از بر بوده و از آنها به خوبی استفاده کند .

یکی دیگر از ویژگی های وکیل کیفری خوب در تهران آشنایی به علم و قوانین روز است

قوانین قضایی با توجه به نیاز مردم و پیشرفت علم ، تغییر خواهد کرد! پس بنابراین یک وکیل کیفری خوب در تهران قطعا هرروز مطالعه بسیاری خواهد داشت تا این قوانین را دانسته و علاوه بر قوانین دیگر بتواند بر آنها هم استناد کند .

همچنین ، اگر وکلا غیر از علوم انسانی به سایر علوم دیگر مانند پزشکی ، مهندسی و … هم تسلط حدودی داشته باشند ، راحت تر میتوانند تصمیم بگیرند . همچنین آشنایی وکلا به فناوری روز ، میتواند بصیرت و آگاهی آنها را بالا برده و از جعل جلوگیری کنند .

علوم امروزه ، علومی چندجانبه است . نه یک جانبه! وکیلی پیروز است که به روز باشد!

فن بیان قوی و حفظ ظاهر وکیل

این معیار ممکن است معیار درستی بنظر نیاید اما بهرحال حائز اهمیت است . وکیلی که قدرت سخنوری بالا ، حفظ شان و آراستگی ، احترام و ادب ، میانه روی ، متانت و چهره ای سرحال داشته باشد ، میتواند با وضعی بهتر دفاعیه را انجام دهد . کسی که مخصوصا سخنوری قوی ای در چنته نداشته باشد ، از تاثیرپذیری هم برخوردار نخواهد بود! مواردی مانند پرهیز از خُرد کردن یا تعاریف بیش از حد ، تملق و چاپلوسی ، دروغگویی ، اتهام های بی جا و ناسزا و احساس های بی مکان از این دسته هستند . وکلای جذاب ، همیشه از روابط عمومی قوی ای برخوردار هستند و همه را مجذوب خود میکنند . همچنین سخنی نافذ دارند و در احقاق حق با کلمات نفوذبرانگیز ، در عین احترام داد موکل خودرا میستانند .

دعاوی حقوقی شامل چه مواردی میشود

 

دلسوز و قابل اعتماد یکی از ویژگی های وکیل کیفری خوب در تهران

یک وکیل کیفری خوب در تهران و دلسوز ، بهترین و کم هزینه ترین راه ها را به شما پیشنهاد میکند . با شما ، راه میاید و از هیچ صمیمیتی با شما دریغ نمیکند . یک وکیل خوب دلسوز هرلحظه و درهرحال پیگیر پرونده شما از بهترین راه هاست . زیرا او خودرا امین شما میداند و سعی میکند تا امید شما را پابرجای نگاه دارد . یک وکیل کیفری خوب در تهران ، هیچوقت اسرار شخصی و حقوقی موکل خود و ریزجزئیات پرونده را برای هیچ فردی حتی پس از اتمام پرونده ، افشا نمیکند . وکلای دلسوز به کار خود به چشم وظیفه نگاه میکنند ، نه اجبار! برای همین رازدار ، دلسوز و امین هستند . وکلای قابل اعتماد ، راستگو هستند و به موکل خودراهی پیشنهاد میکنند که یکراست به هدف خود برسند . این افراد به دلیل اینکار ، از حق الوکاله اضافی و غیر انسانی چشم پوشی کرده اند و بدنبال ساده سازی مسائل برای موکل خود هستند .

انتخاب بهترین وکیل

1 دیدگاه برای “وکیل کیفری خوب در تهران

  1. اشتراک‌ها: وکیل حقوقی خوب در تهران - ایران دادفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *